Σε μια νέα περίπτωση απάτης, ένας πολίτης καταγγέλλει ότι έπεσε θύμα απάτης από άτομα που προσποιήθηκαν ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ. Οι δράστες κατάφεραν να αποσπάσουν από το θύμα το ποσό των 180.000 ευρώ. Το περιστατικό ξεκίνησε όταν οι άγνωστοι επικοινώνησαν τηλεφωνικά με το θύμα, ισχυριζόμενοι ότι υπάρχει μια επείγουσα βλάβη στην ηλεκτροδότηση του σπιτιού του. Με αυτή την πρόφαση, οι απατεώνες έπεισαν το θύμα να συγκεντρώσει το ποσό και να το παραδώσει σε αλουμινόχαρτο, με την υπόσχεση ότι θα το φρόντιζαν. Δυστυχώς, η καλοσχεδιασμένη απάτη στέρησε από το θύμα τις οικονομίες του, αφήνοντάς τον με οικονομικές και συναισθηματικές ζημίες.
Οι αρχές διεξάγουν έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών και επικαλούνται κάθε πληροφορία από το κοινό που μπορεί να συντελέσει στην επίλυση της υπόθεσης. Νωρίτερα φέτος, παρόμοιες μέθοδοι απάτης έχουν αναφερθεί, γεγονός που υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα της ενημέρωσης των πολιτών για τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι απατεώνες. Η ανησυχητική αύξηση τέτοιων υποθέσεων απαιτεί αυξημένη προσοχή από το κοινό όταν δέχεται κλήσεις για υποτιθέμενες βλάβες ή επείγουσες καταστάσεις που απαιτούν χρηματική συνδρομή. Οι πολίτες καλούνται να επαληθεύουν την ταυτότητα οποιουδήποτε ισχυρίζεται ότι είναι από δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό προτού προβούν σε οποιαδήποτε χρηματική συναλλαγή.
