Η Adidas προκάλεσε αίσθηση με το εντυπωσιακό σόου με drones που παρουσίασε πρόσφατα, αλλά διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρξε καμία εκμετάλλευση της εικόνας της Ακρόπολης για διαφημιστικούς ή άλλους σκοπούς. Το συμβάν πυροδότησε έντονες συζητήσεις και αντιδράσεις, ιδιαίτερα όσον αφορά στη χρήση εμβληματικών μνημείων της Ελλάδας για εμπορικά οφέλη. Η Adidas, μέσω ανακοίνωσής της, διευκρίνισε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν δεν περιλάμβαναν καμία απεικόνιση της Ακρόπολης και ότι το σόου είχε σχεδιαστεί αποκλειστικά για να παρουσιάσει τις νέες της καινοτομίες.
Η εταιρεία υπογραμμίζει το σεβασμό της προς την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας και επισημαίνει ότι δεν είχε καμία πρόθεση να κεφαλαιοποιήσει το μνημείο για εμπορικούς λόγους. Σε δηλώσεις του, ο εκπρόσωπος της Adidas, επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία είναι απόλυτα σύμφωνη με την ελληνική νομοθεσία περί προστασίας πολιτιστικής κληρονομιάς. Αυτή η διαβεβαίωση ήρθε ως απάντηση στην ανησυχία του κοινού για το ενδεχόμενο παραβίασης της εθνικής πολιτιστικής ταυτότητας. Το σόου με τα drones ωστόσο, έλαβε θετικές κριτικές για την τεχνολογική του αρτιότητα και την πρωτότυπη παρουσίαση.
